Saturday, 18 June 2011

RAWATAN BIO-FIZIK DALAM RAHSIA PUSINGAN TAWAF.


Dengan nama Allah yg maha pengasih lagi maha penyayang.


PERNIAGGAN ITU SUNNAH NABI SAW


contoh pusingan  jam anti-clockwise


 Nabi Muhammad SAW bersabda :
"Islam mula tersebar dalam keadaan pelik & asing, dan Islam akan kembali asing pula , maka beruntunglah orang-orang yang asing.”   ( Hadis Riwayat Muslim )


Tanda kekuasaan Allah adalah pusingan lawan jam.



Di dalam Al-Quran, telah tuhan abadikan
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
SISTEM TAWAF CIPTAAN TUHAN
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ALIF:
Sesungguhnya...
1 hari dari hari sisi Tuhanmu,
adalah menyamai 1000 tahun dari yang kamu hitung.
[Al-Quran, Surat Ke 22, Ayat 47.]

BA:
Dia mengatur urusan dari langit ke bumi...
kemudian urusan itu naik kepadanya dalam 1 hari,
yang ukuran lamanya 1000 tahun menurut perhitunganmu."
[Al-Quran, Surat Ke 32, Ayat 5]

TA:
Malaikat dan roh...
naik kepada-Nya pada 1 hari...
yang kadar ukurannya adalah 50,000 tahun”
[Al-Quran, Surat Ke 70, Ayat 4]

tawaf is a law of cosmic
(Tawaf ialah hukum alam semesta)

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Dalam ibadah haji atau umrah, satu ibadah yang dinamakan "tawaf" dimana ketika itu umat-umat islam mengelingi kaabah bermula di Hajaratul Aswad dan mengelingi kaabah dalam kedudukan putaran lawan arah jam. Namun tahukah anda, sebenarnya tawaf merupakan hukum alam semesta ini.




Peredaran darah atau apa saja di dalam tubuh manusia mengikut lawan jam. Justeru dengan mengelilingi Ka abah mengikut lawan jam, bermakna peredaran darah di dalam badan meningkat dan sudah tentunya akan menambahkan tenaga. Sebab itulah orang yang berada di Mekah sentiasa bertenaga, sihat dan panjang umur.
Manakala bilangan tujuh itu adalah simbolik kepada tidak terhingga banyaknya. Angka tujuh itu membawa maksud tidak terhad atau terlalu banyak. Dengan melakukan tujuh kali pusingan sebenarnya kita mendapat ibadat yang tidak terhad jumlahnya.
Ramai yg xtau sebenarnya jantung kita bergerak ikut arah lawan jam.. so bila kita pakai jam kt luar sana yg ikut arah jam tlh menyebabkn tubuh bdn kita mengalami kejutan coz berlawanan dgn arah pusingan jantung.. coz itulah bdn kita mudah lemah & mudah alami pelbagai penyakit..

Oleh itu, marilah kita mengembara dari benda yang sekecil-kecil atom sehinggalah ke sesuatu yg besar di angkasa lepas untuk membuktikan kehebatan tawaf dan hukum putaran lawan arah jam ini.....
Bermula dengan sesuatu yang paling kecil dalam alam semesta ini iaitu Atom...



Pada struktur atom, terdapat satu bahagian yang dinamakan electrons yg merupakan satu2 nya objek yg bergerak dlm atom, ianya mengandungi cas negatif dan berputar mengelingi nucleus dlm kedudukan lawan arah jam. benda yang paling halus sekali pon sudah menunjukkan suatu kehebatan Allah dlm ibadah tawaf ini, jadi kita pergi ke objek yg lebih besar..

dalam sel, terdapat satu bahagian yg bernama cytoplasm yg berfungsi utk menyimpan bahan2 terlarut dlm sel, tpi tahukah anda sebenarnya sel sedang bergerak mengelingi nucleus dlm putaran lawan arah jam...



kemudian, bumi yang kita duduki ini juga berputar pada paksinya dlm kedudukan lawan arah jam dan beredar mengelingi matahari dlm kedudukan lawan arah jam


bulan juga melakukan benda yg sama, berputar dan mengelingi bumi & matahari dlm lawan arah jam...

bumi, bulan, masing2 berputar dan mengelingi matahari dgn penuh tertib....





walaupun bumi dan bulan mengelingi matahari, namun matahari juga berputar dlm kedudukan lawan arah jam....



sehinggalah kepada kesemua planet2 dlm sistem suria yg mengelingi matahari secara tawaf lawan arah jam....




ketika atom, cell, bumi, bulan, planet dan matahari berputar,, ketika inilah seluruh sistem suria juga bergerak mengelingi pusat sistem suria... disini kita dapat melihat kebesaran Allah menjadikan sesuatu itu dgn penuh teratur,, daripada benda yg plg kecil sehingga yg plg besar, masing2 menunjukkan tanda bagi org yg beriman....



Tawaf ialah hukum alam semesta.... tawaf is a law of cosmic... semoga dgn penerangan ini dpt menambahkan ketakwaan terhadap Allah SWT.



Tahukah anda...
Jam yang asal, telah diciptakan pergerakannya dengan putaran ke arah KANAN, dan putaran ini mengikut pergerakan posingan TAWAF, dan jam ini sudah lama diguna-pakai oleh umat Islam, selama 1200 tahun, selepas dunia ini mula diMODENkan oleh kuasa barat secara perlahan-lahan sejak 200 tahun lepas, sejarah putih ini telah diHITAMkan, dan semakin ramailah manusia memakai JAM ANTI-TAWAF seperti hari ini. Memang suatu yang pelik bila orang lihat kita memakai JAM ANTICLOCKWISE ini, kerana sudah lama kita terpesong dengan memakai JAM ANTI-TAWAF (jam biasa), tapi sampai bila kita nak pakai jam biasa yang jelas bertentangan dengan Fitrah alam yg diciptakan Allah secara Harmoni iaitu mengikut arah pusingan TAWAF.





KAMI BUKAN SEMATA-MATA NAK JUAL JAM, TAPI MENYEBARKAN KEBENARAN YG TERLALU LAMA TERSEMBUNYI SEJAK JAM DICIPTA...


Perniagaan sunnah nabi & perniagaan juga dituntut dalam islam 

  • Berniaga itu adalah Fardhu Kifayah
  • Berniaga itu adalah sistem muamalat iaitu sistem memberi
  • Setiap perkara berniaga wajib berlandaskan dan rujuk dengan hukum syarak.
  • Islam pandang tinggi pada peniaga dan usahawan.
  • Dalil Al Quran tentang perniagaan ,Firman Allah "Wahai orang2 yang beriman,janganlah kamu makan(gunakan) harta2 kamu sesama kamu dengan jalan yang salah(tipu dan sebagainya) kecuali dengan jalan perniagaan yang dilakukan secara suka sama suka diantara kamu,dan janganlah kamu berbunuh bunuhan sesama sendiri.Sesungguhnya Allah sentiasa Mengasihani kamu."(An Nisa : 29)
  • Sabda Rasulullah s.a.w "9/10 rezeki adalah datangnya daripada perniagaan".(Riwayat Tarmizi)
  • Rasulullah s.a.w berniaga dan sebelum usia baginda mencecah 25 tahun baginda telah pun bergelar jutawan.


YAHUDI PUN MENGGUNAKAN JAM TAWAF !!!
FAKTA TERSEMBUNYI YANG ANDA PERLU TAHU !!!
Rahsia kehebatan pusingan tawaf telah lama diketahui terutamanya oleh orang-orang yahudi. Di antara bukti-bukti nyata tentang kewujudan dan penggunaan jam tawaf dalam masyarakat yahudi adalah kewujudan sebuah jam besar yang digelar sebagai JEWISH CLOCK di Prague, Republik Chzech.
 

...

Jam tersebut terletak di sudut Maiselova and Cervená, tidak jauh dari sebuah tapak perkuburan lama masyarakat yahudi di situ. Jam tersebut telah dibina pada tahun 1764 oleh seorang pembuat jam yang bernama Sebastien Landesberger.

Nombor-nombor pada jam tersebut adalah dalam bahasa Hebrew (bahasa yahudi) dan pusingan jarum dan susunan nombornya juga adalah mengikut arah lawan jam (anticlockwise).

Fakta berkenaan penggunaan jam tawaf di dalam masyarakat yahudi diperkuatkan lagi dengan penemuan kisah berkenaan pengeluaran jam-jam tangan tawaf / anticlockwise khusus untuk kegunaan masyarakat yahudi di Perancis.

Bangsa yahudi merupakan antara bangsa yang paling pintar dan licik di dunia. Selama ini kita telah digalakkan untuk menggunakan jam biasa (ikut arah jam / clockwise) sedangkan dalam masa yang sama mereka menggunakan jam-jam tawaf. Banyak fakta berkenaan pusingan tawaf telah dimanipulasi dan KEBENARAN terus dinafikan oleh media-media yang kebanyakannya pada hari ini secara terang-terangan dikuasai oleh masyarakat yahudi. Ini berkemungkinan besar dilakukan bagi mengelakkan rahsia kehebatan jam tawaf daripada tersebar dan diketahui oleh orang lain khususnya masyarakat Islam.
 
Kepada para peminat jam tawaf di luar sana, anda mungkin pernah mendengar bahawa suatu ketika dahulu ORIENT pernah mengeluarkan jam tangan tawaf. Tetapi, pengedaran jam tersebut kemudiannya terhenti secara tiba-tiba.

Sumber tidak rasmi menyatakan bahawa di antara sebab-sebab mengapa pengedaran jam tersebut dihentikan adalah kerana ianya telah DISEKAT oleh pihak-pihak yang mempunyai hubungan dengan yahudi dan israel. Namun, fakta ini masih belum dapat dipastikan kesahihannya disebabkan kekurangan bukti…
 




KELEBIHAN-KELEBIHAN DAN KHASIAT JAM TANGAN ANTICLOCKWISE (JAM TAWAF):

Jam tangan arah ke kanan (anticlockwise) ini asalnya digunakan bagi tujuan terapi dan perubatan alternatif. Prof. Dr. Norhisham Wahab merupakan antara individu yang bertanggung jawab dalam mempelopori kaedah terapi melalui penggunaan jam arah ke kanan (anticlockwise) di negara ini di bawah nama Color Vibration Therapy.

Jam ini sebenarnya direka dengan mengambil kira hukum alam semulajadi yang tanpa kita sedari kebanyakannya juga sebenarnya bergerak dalam arah lawan jam .

Menyedari akan kepentingan jam ini, beberapa pihak juga telah turut tampil untuk membantu memperkembangkan penggunaan jam anticlockwise ini seperti Aura Life dan HPA.

Namun demikian, kekangan harga menyebabkan kebanyakan pengguna mengalami masalah dalam memperolehi jam tangan anticlockwise. Menyedari hakikat ini, kami, tampil untuk membantu lebih ramai pengguna memiliki jam tangan anticlockwise pada harga mampu milik di samping membantu lebih ramai pengguna untuk kembali kepada sunnatullah / kembali kepada fitrah melalui pemakaian jam tangan anticlockwise / jam tangan tawaf yang bergerak selari dengan alam ciptaanNya.

Walaupun berbeza daripada segi material yang digunakan, ujian kinesiologi ke atas jam-jam anticlockwise kami membuktikan bahawa jam-jam kami tetap mempunyai kesan yang segera (instant effect) terutamanya ke atas kestabilan dan kekuatan badan pengguna walaupun baru beberapa saat jam dipakai.




GUNA KINESIOLOGY

(MUSCLE TESTING BIO-FEEDBACK)



CARA PERTAMA :



i) SURUH KAWAN ANDA DEPAKAN TANGAN KANANNYA ATAS SIKIT DRPD ARAS BAHU



ii) ANDA TEKAN TANGAN KANANNYA DENGAN TANGAN KIRI ANDA SECARA LURUS



iii) PASTIKAN TAHAP JATUHAN TANGANNYA (KELEMAHAN TENAGANYA)






iv) SEKARANG SURUH DIA PEGANG JAM TAWAF DI TANGAN KIRINYA, DAN DEPAKAN SEMULA TGN KANAN




v) TEKAN SEMULA TANGANNYA, LIHATLAH TANGAN KANANNYA SEMAKIN KUAT MENAHAN TEKANAN ANDA

Secara umumnya, jam anticlockwise ini mempunyai khasiat-khasiat yang berikut:
  
* sebagai pengimbang semulajadi setiap detik/saat
* menjadikn fikiran lebih tenang dgn penghantaran mesej tenaga secara tetap & sekata
* membantu mengawal rentak jantung serta memulihkan kembali sel-sel saraf dlm badan
* mengharmonikn sistem kelenjar dgn rangsangan sistem deria dlm mengesan berbagai bentuk maklumat dari luar
* membantu yg bermasaalah Halusinasi (kerohanian)
* meningkatkn tekanan disekitar tubuh bg mengawal & mengimbangi aura/cahaya
* merangsang daya tumpuan serta mengekalkn potensi diri yg optima
* gerakan jam yg mengikut arus fitrah akan mengubah persepsi pengguna utk menempatkn sesuatu di bawah kawalan, membantu meringankn penyakit & bertindak sebagai pencegahan terhadap gangguan radiasi tercemar.


Memenuhi falsafah hukum 7 kuasa menguasai tenaga..
* Kebenaran mengatasi kesilapan
* Kelajuan mengatasi kelewatan
* Kemudahan mengatasi rintangan
* Kestabilan mengatasi kucar-kacir
* Kekuatan mengatasi kelemahan
* Keuntungan mengatasi kerugian
* Kejayaan mengatasi kegagalan


Pergerakan ke KANAN adalah pergerakan semulajadi alam. Dalam agama Islam, semua perkara yang baik disunatkan dimulakan dengan sebelah KANAN. Dalam Quran, golongan yang akan dimasukkan ke dalam Jannah dipanggil 'As-habul Yamin' atau golongan KANAN.

Pergerakan tawaf adalah pergerakan ke KANAN (lawan arah jam). Elektron yang mengelilingi nukleus dalam atom juga bergerak ke KANAN. KANAN melambangkan kebaikan sejagat.

Jam ke KANAN menggunakan konsep ke KANAN ini bagi mengembalikan keseimbangan fikiran dan peredaran darah dalam tubuh secara semulajadi.




kita lihat pusingan kaabah...dari kanan ke kiri..di kaabah dikenali sebagai baitulharam dan di atas kaabah dikenali sebagai baitulma'mur..di baitul ma'mur ini tempat dimana para malaikat ditugaskan untuk menawaf baitul ma'mur sampai hari kiamat..

kaabah ialah pusat bumi...dgn tawaf mengelilingi kaabah yang dilakukan oleh org islam akan melahirkan satu energi yang sangat kuat, terdiri daripada ion2 yang stabil untuk kebaikan orang islam(orang islam menjadi kuat etc)..begitu juga dgn tawaf para malaikat di baitul ma'mur(berada betul2 di atas kaabah...langit ke 7....akan melahirkan energi yang kuat untuk kebaikan dan pegangan orang islam(akidah)...jadi,yahudi telah mereka/mencipta sesuatu untuk melemahkan,menghapuskan tenaga itu dgn membuat sesuatu mengikut arah jam...bayangkan berapa juta manusia sekeliling dunia memakai jam arah kiri ke kanan..dan setiap detik itu adalah usaha untuk menjatuhkan tenaga ummat islam..contoh lain..kita memutar screw clockwise screw akan masuk dalam...begitu jugalah dengan kita putar screw anti clockwise screw akan terbuka...roh kita mestilah bangun..sekiranya clockwise roh kita akan lebih lemah...jadi bangunkan ia dengan putaran arah lawan jam...kita tak dapat lawan dgn besar2ran kita dapat sumbang sikit pun jadilah....jgn tiada langsung untuk islam....inilah fardhu kifaya saya kpd anda semua umat islam....





******************************************************************************************


SILA CALL @ SMS 017-6889720  @ 019-6486189 (AMIRUL) UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN.


Artikel Mastika
Januari 2003
Oleh:Norimanah Seman

Jam KeKanan (Anticlockwise) - Ini Bukan Jam Biasa
Zurina Zakariya, 36, kasihan melihat suaminya, Sufian Abdul Rahman yang sudah bertahun-tahun menderita sakit lelah. Kadang-kadang geram juga melihat dia menyedut asap rokok tak putus-putus. Bukan Apa, Zurina bimbang penyakit suaminya itu bertambah parah.
Zurina malas nak bercakap soal rokok kerana ia akan menjadi punca pertengkaran. Tidak cukup dengan itu resdung Sufian pula semakin menjadi-jadi. Pantang terbau tumisan berbelacan, bersinnya memanjang. Kekadang berlarutan hingga sukar bernafas.
Makan ubat….emmmmhhh….itu bukan cara Sufian. Biar sakit melarat, makan ubat tidak sekali. "Malas," hanya itu katanya apabila disuruh Zurina.
Yang membuatkan Zurina naik angin ialah setiap kali pulang dari pejabat Sufian sering mengadu seluruh sendinya sakit.
"Rin, pinggang I sakit. Kadang-kadang sakit kat sini lepas tu kat sini," Sufian menunjuk-nunjukkan tulang belikat dan lututnya.
Nak suruh suaminya makan ubat dia sudah tahu apa jawapannya. Kerana itulah dia hanya mendiamkan diri.
Lama-kelamaan kesian juga tengok suami sakit. Lalu suatu hari dia teringatkan cara terbaik ‘mengajar’ kedegilan Sufian. Ya, jam tangan rekaan pakar terapi getaran warna, Dr. Norhisham Wahab.
Dia pernah mendengar bahawa jarum jam ciptaan doktor itu bergerak kekanan, bukan ke kiri seprti jam biasa. Dia juga tahu jam tersebut boleh bertindak sebagai penyembuh penyakit. "Suruh makan ubat tak nak, tapi bising. Sakit itulah….inilah," Zurina berleter lalu menghulurkan jam yang baru dibeli itu kepada suaminya.
Sufian terpinga-pinga menyambut jam pemberian Zurina. Untuk seketika pening kepalanya membaca nombor yang bermula dari kanan ke kiri.
"Buat apa pakai jam, I sakit badan bukannya nak tengok jam," Sufian membantah dengan suara meninggi.
"Ini bukan jam biasa bang, ini jam ajaib tau! Boleh sembuhkan banyak penyakit, dibuat khas untuk orang yang malas makan ubat macam abang," Zurina separuh mengusik walaupun dia sendiri tidak tahu apa yang akan berlaku.
Hari pertama memakainya Surfian rasa pening-pening dan mabuk. Tu baru tanda awal, belum tau lagi esok-esok macam mana," Zurina menjawab apabila Sufian mengadu keadaannya.
Setelah seminggu memakainya, Sufian tiba-tiba sakit kepala dan muntah-muntah. Tersembur darah berketul-ketul dari mulutnya.
"Ni semua kau punya fasal. Pakai jam untuk baik konon. Habis paru-paru aku berlubang, ini semua jam punya hal. Aku tak nak pakai benda ni," ugut Sufian.
"Tak apa nanti I tanya doktor," Zurina cuba menenangkan Sufian.
Zurina sebenarnya naik panik kerana dia tidak menduga sampai ketahap itu perubahan yang berlaku. Tergesa-gesa dia menelefon Dr. Norhisham.
"Sufian muntah darah! Ada nanah keluar dari hidung juga,"
"Darah hitam ke merah?" tanya doktor.
"Merah, berketul-ketul," terang Zurina.
"Ini petanda baik, penyakit-penyakit lama keluar," tambah doktor.
Menurut Dr. Norhisham Wahab, resdung yang dialami Sufian adalah punca utama hidungnya bernanah. "Muntah darah , menandakan terdapat benda asing dalam darahnya seperti racun, toksik daripada makanan dan ubat-ubat kimia. Kesan paling menakjubkan Sufian akan berhenti merokok selepas memakai jam ini, tengoklah nanti," kata Dr. Norhisham Wahab.
"Banyak lagi penyakit boleh disembuhkan dengan jam ini – daripada masalah tak boleh tidur hinggalah penyakit kronik yang melibatkan saraf. Malah penyakit parkinson yang paling teruk pun pernah disembuhkan melalui pemakaian jam ini, insya-Allah. Apa lagi penyakit lain seperti halusinasi, saka dan gangguan jin mudah sangatlah," tambah Dr. Norhisham Wahab.
"Gangguan itu adalah benda asing yang bukan semula jadi ada dalam badan kita. Jam ini berfungsi untuk menyingkirkannya dan memulihkan perjalanan darah serta keseimbangan tenaga dalam badan," jelas Dr. Norhisham lebih lanjut.
"Saya pernah merawat seorang pesakit Parkinson yang teruk, bukan setakat anggota badan terketar-ketar tetapi lebih daripada itu. Pesakit saya ini boleh bangun menari tiba-tiba tanpa henti selama satu jam. Otaknya sudah hilang kawalan terhadap pergerakan anggota badan.
"Apabila saya pakaikan jam, dia tidak lagi terketar-ketar dan boleh mengawal pergerakan. Ini kerana jam itu telah menstabilkan sistem kelenjar dalam tubuhnya," cerita Dr. Norhisham Wahab.
Selain itu Dr. Norhisham mengingatkan cara pemakaian jam juga perlu betul kerana ia akan mempengaruhi sifat semula jadi seseorang.
Menurutnya, lelaki mestilah memakainya pada tangan kanan. Jika dipakai pada tangan kiri, lelaki itu akan berperangai seperti perempuan, emosional dan sebagainya. Namun apabila dipakaikan disebelah kanan ia akan menguatkan lagi sifat kelelakian serta membuang sifat-sifat buruk seperti panas baran, stress dan tidak sabar.
"Perempuan pula kena pakai di tangan kiri. Jika tersalah pakai dia akan berperangai lebih lelaki daripada lelaki," terang Dr. Norhisham Wahab.
Namun demikian Dr. Norhisham meletakkan syarat kepada pemakaian jam tersebut. Bagi pesakit jantung dan buah pinggang yang telah menjalani pembedahan dan pemasangan pacemaker (bateri) ia dilarang sama sekali menggunakannya.
"Jam ini telah dirakamkan dengan gelombang elekkromagnetik yang berfungsi untuk menolak benda asing di dalam badan. Dan bateri itu adalah benda asing, jadi jam ini akan mematikan fungsi pacemaker secara tiba-tiba.
"Mungkin si pemakai boleh maut jika diteruskan pemakaiannya," terang Dr. Norhisham Wahab

*****************************************************************************





UNTUK MELIHAT GAMBAR JAM & HARGA JAM YANG KAMI JUAL. SILA TEKAN PAGE "JAM TANGAN" ATAU "JAM DINDING" DI SEBELAH PAGE HOME.
TERIMA KASIH
*********************************

KEPADA PELANGGAN YANG MENGUNAKAN HAND PHONE. ANDA TIDAK BOLEH MELIHAT GAMBAR DAN HARGA JAM ANTICLOCKWISE KAMI KERANA WEBSITE KAMI MEMPUNYAI "PAGE". SILA GUNAKAN LAPTOP ATAU PC UNTUK MELIHAT GAMBAR DAN HARGA JAM ANTICLOCKWISE KAMI. TERIMA KASIH.